Fadak.IR راهکارهای فدک
English Русский العربية فارسی
مقالات مدیریت مطالعات زبان


/ مدیریت

کنترل محرمانگی اطلاعات


دامنه محرمانگی اطلاعات چه حوزه‌هایی را در بر می‌گیرد؟
در طول مدت زمان کاری‌تان، ممکن است با موارد زیادی از اطلاعات برخورد کنید. ممکن است اطلاعات حساسی در مورد شرکت‌تان داشته باشید، اطلاعاتی مانند برنامه‌های آینده، درآمد یا اسرار تجاری‌ای که به مزیت رقابتی در بازار کار مرتبط هستند. به‌علاوه ممکن است اطلاعات محرمانه و شخصی مشتریان‌تان مانند شماره‌ کارت اعتباری، جزئیات حساب بانکی یا اطلاعات پزشکی آنها را نیز در اختیار دارید. همچنین اطلاعات مربوط به کارمندان‌تان مانند جزئیات حقوق، گزارش عملکردها، اطلاعات پزشکی و موارد دیگری که در بالا ذکر شد نیز شامل اطلاعات محرمانه می‌شود.
اهمیت اطلاعات محرمانه از این جهت است که اگر این اطلاعات در دست رقبا قرار بگیرد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کرده‌، راهکار مقابله با آن را بیابند و در نتیجه، بازار هدف را از آن خود نمایند.
راه‌های تأمین امنیت اطلاعات محرمانه و پیشگیری از ضرر احتمالی
روش‌های گوناگونی برای تأمین امنیت داده‌ها و اسرارتان و نیز جلوگیری از ضرر پیش‌بینی نشده به علت افشای اطلاعاتتان وجود دارد از جمله:
· محدود کردن دسترسی کارمندان به این اطلاعات و قراردادن اطلاعات در اختیار اشخاصی که به آن نیاز دارند.
· آموزش اشخاص و کارمندان مبنی بر اینکه این اطلاعات جزو اسرار تجاری شرکت است در زمانی که با این اطلاعات کار می‌کنند.
· امضای قرارداد محرمانگی و عدم رقابت با کارمندان مرتبط با این اطلاعات.
اما باید بگوییم شما تنها یک راه دارید و پیشنهاد اصولی و حرفه‌ای، انعقاد قرارداد محرمانگی اطلاعات است.
با قرارداد محرمانگی از اطلاعات خود در محیط کاری محافظت کنید.
آنجایی که یکی از نگرانی‌های استارتاپ‌ها و کارفرمایانی که در حوزه مربوط به تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند، مساله‌ حفظ اطلاعات، اسرار تجاری و داده‌های مهم است. شما نیاز به حفاظت از هرگونه اطلاعات محرمانه‌ای دارید که برای استارتاپ و کسب و کار شما با ارزش هستند. از مهم‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اقداماتی که باید در مسیر محافظت از محرمانگی اطلاعات در محیط کاری انجام دهید این است که قرارداد محرمانگی اطلاعات را برای هر مرحله از کسب‌وکار خود داشته باشید.
فراموش نکنید که قرارداد محرمانگی اطلاعات، یک سلاح مهم برای جلوگیری از افشا اطلاعات محرمانه توسط افراد است.
ما راه‌حل انعقاد قرارداد محرمانگی اطلاعات را به شما پیشنهاد می‌دهیم!
با تنظیم قرارداد محرمانگی اطلاعات می‌توانید به عنوان صاحب یک کسب و کار نوپا، استارتاپ، مخترع یا کسی که تمایل دارد از محرمانگی اطلاعات خود حفاظت کند، آسوده خاطر باشید که چه در جریان مذاکرات و چه در زمان مشارکت با یک شرکت، شخص حقیقی یا همکار خود از فاش شدن اطلاعات خود جلوگیری می‌کند. در واقع این تعهدات در برگیرنده منع متعهد (گیرنده اطلاعات) از هرگونه افشاء غیرمجاز و کنترل نشده اطلاعات محرمانه قبل، حین انجام همکاری و بعد از آن است. لذا بهترین رویکرد و راهکار پیش روی شما این است که حتماً از قرارداد محرمانگی اطلاعات و عدم افشا اطلاعات استفاده کنید.
سامانه خدمات حقوقی آنلاین وینداد با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز، خدمات حقوقی منحصر به فرد، مقرون به‌صرفه و کاربردی را در بستر فضای آنلاین به فعالین اقتصادی وکسب‌وکارهای کوچک و بزرگ ارائه می‌کند. تیم حقوقی وینداد با توجه به شناختی که از فضای حقوقی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا دارد، مشکلات و نیازهای این حوزه را شناسایی کرده و سامانه‌ای آنلاین برای دسترسی بهتر به خدمات حقوقی پیاده‌سازی نموده است.


مقالات
سیاست
رسانه‎های دیجیتال
علوم انسانی
مدیریت
روش تحقیق‌وتحلیل
متفرقه
درباره فدک
مدیریت
مجله مدیریت معاصر
آیات مدیریتی
عکس نوشته‌ها
عکس نوشته
بانک پژوهشگران مدیریتی
عناوین مقالات مدیریتی
منابع درسی (حوزه و دانشگاه)
مطالعات
رصدخانه شخصیت‌ها
رصدخانه - فرهنگی
رصدخانه - دانشگاهی
رصدخانه - رسانه
رصدخانه- رویدادهای علمی
زبان
لغت نامه
تست زبان روسی
ضرب المثل روسی
ضرب المثل انگلیسی
جملات چهار زبانه
logo-samandehi
درباره ما | ارتباط با ما | سیاست حفظ حریم خصوصی | مقررات | خط مشی کوکی‌ها |
نسخه پیش آلفا 2000-2022 CMS Fadak. ||| Version : 5.2 ||| By: Fadak Solutions نسخه قدیم