Fadak.IR راهکارهای فدک
English Русский العربية فارسی
مقالات مدیریت مطالعات زبان


/ علوم انسانی / زبان و ادبیات / زبان فارسی

نمونه نامه تبریک مسئولیت


امیدواریم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجربیات و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.


تبریک به سردبیر محترم و هیات تحریریه دوفصلنامه «مطالعات بیداری اسلامی»
استاد گرانقدر، جناب حجت الاسلام و المسلمین دکترغلامرضا بهروزی‌لک
با درود و آرزوی سلامتی روزافزون،
انتخاب حضرت عالی به عنوان سردبیر و سایر هیات تحریریه که حاصل پشتوانه علمی بوده است، تبریک عرض می‌نمایم. جنابعالی یکی از چهره‌های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش محسوب می‌شوید. امید است با حضور شما در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های جامعه علمی کشور بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام‌های علمی صدور انقلاب باشیم.
ضمن تقدیر از حسن انتخاب از آن مقام مسئول، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.
با احترام و آرزوی توفیقات روز افزون

با درود و آرزوی سلامتی روزافزون،
از مشایعت و همراهی باحضرت عالی برای انتشار هفت شماره از دوفصلنامه که با مسئولیت پذیری و دقت نظر علمی همراه بود، مشعوف شدم و تلاش‌های شما را شایسته سپاس و قدردانی می‌دانم. همکاران دو فصلنامه «مطالعات بیداری اسلامی» هیچ گاه خاطره اهتمام بی‌وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما حتی در سفرها را از یاد نمی‌برند. جنابعالی شخصیت شناخته شده در حوزه بیداری اسلامی هستید که علم و عمل را در هم آمیختید. همواره چون چراغی پرفروغ و ماندگار فراروی استادان، پژوهشگران و دانشجویان در رساندن صدای انقلاب به جهان به یادگار خواهید ماند که بقیة الله خیر لکم إن کنتم مؤمنین. امیدوارم که در آینده نیز از حضور پر برکت و استمرار همکاری شما در این نشریه بهره مند و برخوردار باشیم.
با مهر و احترام

به نام خداوند جان و خرد
دلی سربلند و سری سر به زیر از این دست عمری به سر برده ایم
با درود و آرزوی سلامتی روزافزون،
پس از سال‌های طولانی سردبیری مجله علمی- پژوهشی آلرژی، آسم و ایمونولوژی ایران که با نهایت مسئولیت پذیری و دقت نظر علمی و اخلاقی برعهده گرفته بودید، بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در این راه، نهایت سپاس و قدردانی همکاران و هیئت تحریریه نشریه را خدمت جنابعالی و خانواده محترم که در این تلاش ارزشمند و به ثمر رسیدن آن یار و همراه شما بوده‌اند ابراز داریم.
همکاران مجله 'آلرژی، آسم و ایمونولوژی ایران هیچ گاه خاطره اهتمام بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف علمی، آموزشی و مدیریتی از یاد نمی‌برند و امیدوارند که در آینده نیز از حضور پر برکت و استمرار همکاری شما در این نشریه بهره مند و برخوردار باشند.
ثمرات شیرین تلاش‌های شما در این نشریه وزین علمی که در جای جای آن اثر قدم‌های پشتکار و همت شما موج می‌زند، همواره چون چراغی پرفروغ و ماندگار فراروی استادان، پژوهشگران و دانشجویان به یادگار خواهد ماند که بقیة الله خیر لکم إن کنتم مؤمنین.
با مهر و احترام

 

با سلام و احترام
با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان نفر اول سومین دوره انتخابات هیات مدیره مرکز امور وکلا ومشاوران حقوقی قوه قضاییه استان را تبریک می‌گوییم.
امیدواریم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجربیات و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 

برادر ارجمند جناب آقای ...
رییس ....
با سلام و احترام
انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی‌تان بوده است.
سابقه حضور حضرتعالی به‌عنوان عضو حقیقی هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور مایه امید تمام خدمتگزاران عرصه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌ها است.
اینجانب به نمایندگی از سوی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفته و توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

بدون شک این انتخاب نشات گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره‌ها و مسئولیت‌های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه فرهنگی کشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر از امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری کشور متصور شد.
جنابعالی یکی از چهره‌های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش کشور محسوب می‌شوید که همواره با تفکر فرهنگی و به دور از حاشیه‌های سیاسی در مسیر تحقق اهداف جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی دارید.
با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه فرهنگ در جامعه خواهیم بود.
ضمن تقدیر از حسن انتخاب از آن مقام مسئول، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.
اینجانب ضمن تبریک این اعتماد شایسته، رجاء واثق دارد همانگونه که توفیق مهار بحران‌های حوزه فرهنگ در جایگاه معاونت فرهنگی را با شخصیت ممتاز نشات گرفته از ادب و متانت و رفتارهای مبتنی بر خرد جمعی داشتید در این عرصه سترگ و خطیر نیز به لطف الهی موفق و سربلند شوید.
ضمن اینکه حضور جنابعالی را به عنوان یکی از نقاط درخشان و پر افتخار کابینه‌ی دوازدهم مغتنم می‌دانند به کاهش دغدغه‌های فرهنگی نهاد‌های مختلف و مآلا تمرکز نیروهای فرهنگی آنان ذیل این وزارتخانه با حضور فرد شایسته و دغدغه مندی چون شما امیدوارند.

بدون شک این انتخاب که از کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره‌ها و مسئولیت‌های گونه گون برآمده است، هوای تازه‌ای برای تنفس اهالی فرهنگ به ارمغان خواهد آورد و زمینه را برای هم اندیشی، همراهی و همکاری بیشتر بخش خصوصی با بدنه دولت فراهم می‌سازد‌.
بی شک با درایت و حمایت شما و در سایه خرد جمعی می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری کشور متصور شد.

 

جناب آقای….
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته‌ی حضرت عالی را به عنوان …. تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

****

جناب آقای…..
انتصاب جنابعالی را به سمت ……………. تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.

****

جناب آقای …..
انتصاب جنابعالی به عنوان……….ر که نشان از شایستگی و توانمندی شما در عرصه…………میباشد.
تبریک ما را پذیرا باشید.

****

برادر …..

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان  ……که بیانگر تعهد،کارآمدی،لیاقت و شایستگی‌‌های بر جسته آن برادر  گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

****

ارجمند گرانمایه جناب آقای……
برخود لازم می‌دانم؛ انتصاب جناب عالی را به سمت……….؛ تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای میهن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید.

****

جناب آقای……..
با عرض سلام و احترام، بدین وسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان ………. را تبریک عرض می‌نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

****

برادر ارجمند جناب آقای….
سلام علیکم
آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته‌ی جنابعالی به سمت ……… از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

****

برادر ارجمند جناب آقای ……
سلام علیکم
با احترام، انتصاب جنابعالی به ریاست…… که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می‌نمایم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می‌نماید. جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره‌های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.

با دعای خیر

****

برادر گرامی جناب آقای ….
با اهداء سلام و آرزوی توفیق

بدین وسلیه انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را به عنوان …… که مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده تان در سطوح مختلف آموزش عالی کشور می‌باشد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، امیدوارم همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.

****

جناب آقای ……
بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را به …………… تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف ….. بیش از پیش موفق و مویدباشید.

****

برادرگرامی جناب آقای….
سلام علیکم
با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ……. تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند باری تعالی توفیقات روز افزونتان را آرزومندم. رجاء واثق دارم که دراین عرصه جدید نیز همچون عرصه‌های دیگر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان موفق، مؤید و پیروز باشید.

****

برادر ارجمند جناب آقای…..
باسلام،
احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان…….. تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر …….. خواهیم بود.

****

آقای ….
انتصاب بجا و  شایسته جنابعالی  به عنوان  ….. بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب  انتصاب جنابعالی  را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

****

برادر گرامی جناب آقای ….
با اهدای سلام و احترام،
برخود واجب می‌دانم انتصاب جنابعالی به عنوان ….تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت آن بزرگوار را خواهانم. اطمینان واثق دارم با توجه به تعهد، تخصص، دیدگاه و تجربه جنابعالی شاهد پیشرفتهای دانشگاه خواهیم بود.

و من الله التوفیق

****

جناب آقای ….
مطمئناٌ مدیریت  اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

****

جناب آقای دکتر ……

با سلام
احتراما انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ……. تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در نیل به اهداف مورد نظر آرزومندم.

****

برادر گرامی جناب آقای….

با سلام و احترام
با اهدای نیکوترین تحیات، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ……. تبریک می‌گویم. امیدوارم در سایه ایزد منان و با استفاده از تجربیات و توانمندی خود و دیگر همکاران در اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

****

برادر ارجمند جناب آقای….
رئیس محترم…..
با سلام و احترام؛
خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می‌کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان رئیس……. منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی کشور می‌نمایم.
سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

 

 

جناب آقای …….

با کمال مسرت  انتصاب شایسته  حضرتعالی را به عنوان که بحق از سرمایه‌های ارزشمند شهرستان می‌باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله‌های رفیع توسعه شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک  اهالی خواهد بود.  موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می‌نماییم.

 

****

 

جناب آقای….

حسن انتصاب  شایسته جنابعالی بعنوان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف نظام  مقدس جمهوری اسلامی  و …..از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

از طرف

****

جناب آقای …..

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی‌های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر…. به قله‌های رفیع  پیشرفت و توسعه خواهد بود. بدین وسیله مقدم آن فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق‌های روشت توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم .

از طرف….

****

جناب آقای….

انتخاب بجا وشایسته جنابعالی را به سمت ……..که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما می‌باشد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمائیم.

از طرف:

****

جناب آقای…..
انتصاب جنابعالی را به سمت ……………. تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.

****

جناب آقای …..
انتصاب جنابعالی به عنوان………. نشان از شایستگی و توانمندی شما در عرصه…………میباشد.
تبریک ما را پذیرا باشید.

****

برادر …..

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان  ……که بیانگر تعهد،کارآمدی،لیاقت و شایستگی‌‌های بر جسته آن برادر  گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

****

آقای ….
انتصاب بجا و  شایسته جنابعالی  به عنوان  ….. بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب  انتصاب جنابعالی  را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.

****

جناب آقای

جناب آقای ….
مطمئناٌ مدیریت  اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

****

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد انقلاب و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری شهدای گرانقدری، همچون رجایی و باهنر است. شهیدان رجایی و باهنر، نماد ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و همچنین تجلی واقعی از روحیه خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی هستند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانمایه دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان، کارمندان خدوم و کارگزاران دولت در استان کرمانشاه به ویژه استاندار محترم جناب مهندس بازوند و جناب دکتر حاتمی و سایر معاونین استانداری کرمانشاه تبریک عرض نموده و موفقیت و سرافرازی میهن عزیزمان را در مسیر تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم .
امید است با نیت خدمتگزاری و با شفافیت هرچه بیشتر و در جهت پاسخگویی به مردم شریف و غیور ایران اسلامی و هم چنین تحقق هرچه بیشتر اهداف نظام و دولت گام‌های استواری در کنار یکدیگر برداریم.

****

بر خود لازم می‌دانم از طرف هیات رییسه و اعضای محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز انتخاب شایسته جنابعالی را که از چهره‌های شاخص و ممتاز حوزوی و دینی انقلاب هستید، به ریاست «شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» تبریک عرض نمایم. بدیهی است که این توفیق، نشانگر حسن اعتماد جامعه علماء و بیانگر تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی است است.
همچنین لازم است با گرامیداشت یاد و خاطره فقیه بصیر و انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی، برای جنابعالی و منتخبین جدید توفیق و سربلندی روز افزون مسئلت نمایم. ان شاءالله که تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم موید و مستدام باشید.»

****

بر خود لازم می‌دانم از طرف هیات رییسه و اعضای محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز انتخاب شایسته جنابعالی را که از چهره‌های شاخص و ممتاز حوزوی و دینی انقلاب هستید، به ریاست «شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» تبریک عرض نمایم. بدیهی است که این توفیق، نشانگر حسن اعتماد جامعه علماء و بیانگر تلاش خالصانه و صادقانه جنابعالی است است.
همچنین لازم است با گرامیداشت یاد و خاطره فقیه بصیر و انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی، برای جنابعالی و منتخبین جدید توفیق و سربلندی روز افزون مسئلت نمایم. ان شاءالله که تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم موید و مستدام باشید.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته


مقالات
سیاست
رسانه‎های دیجیتال
علوم انسانی
مدیریت
روش تحقیق‌وتحلیل
متفرقه
درباره فدک
مدیریت
مجله مدیریت معاصر
آیات مدیریتی
عکس نوشته‌ها
عکس نوشته
بانک پژوهشگران مدیریتی
عناوین مقالات مدیریتی
منابع درسی (حوزه و دانشگاه)
مطالعات
رصدخانه شخصیت‌ها
رصدخانه - فرهنگی
رصدخانه - دانشگاهی
رصدخانه - رسانه
رصدخانه- رویدادهای علمی
زبان
لغت نامه
تست زبان روسی
ضرب المثل روسی
ضرب المثل انگلیسی
جملات چهار زبانه
logo-samandehi
درباره ما | ارتباط با ما | سیاست حفظ حریم خصوصی | مقررات | خط مشی کوکی‌ها |
نسخه پیش آلفا 2000-2022 CMS Fadak. ||| Version : 5.2 ||| By: Fadak Solutions نسخه قدیم